Sivut

30. maaliskuuta 2012


Eilen tai tänään
- kuljin kaupungilla vain toinen silmä meikattuna
- näin nuoren miehen, jonka sininen irokeesi pysyi tiukasti pystyssä puhurista huolimatta
- kuulin marketissa kuulutuksen, jossa mainostettiin alennuksessa olevia Kiroileva siili -rintaliivejä
- ihmettelin, kun kirjakaupassa nuori nainen kysyi pääsykoekirjaa, jonka olen tenttinyt 20 vuotta sitten
- huomasin työlleen omistautuneen pysäköinninvalvojan, joka pötkötti lumipenkan päällä kuvaamassa väärinparkkeerattua autoa
- etsin netistä tietoa satulatuoleista ja löysin yrityksen, jonka nimi on Suomen Satulatuolikeskus (Onko kenelläkään muuten kokemusta satulatuoleista: onko leveämpi vai kapeampi malli parempi?)
- pelasin kuumeisen lapsen kanssa korttia
- tapasin toisen lapsen kirjastossa kässäkerhon jälkeen
- tein hyviä kirppislöytöjä, mm. kasa kirjoja ja takki tarttuivat mukaan (kuvassa olevat kirjat on useammalta kirppisreissulta)

6 kommenttia:

Linnea kirjoitti...

Ompa kunnioitettavan hieno kirpparipino. Onneksi olkoon.

Meillä on ollut vuoden päivät kotona käytössä Human Tool (satulatuolin kevytversio. On tykätty.

Tie on kevyt kirjoitti...

Linnea, kaikki kirjat vielä uudehkoja - olin kovin onnellinen löydöistäni!

Kiitos tuolivinkistä, tutkailen sitä seuraavaksi!

Kirjailijatar kirjoitti...

Hyvä kirjapino. Tuo ylin kiinnostaisi just nyt. Ja hei, Kiroileva siili -rintaliivit...mietin vain sellaisia puhuvia rintaliivejä, olisko kätevät?

Tie on kevyt kirjoitti...

Kirjailijatar, kaksi ylintä olen lukenut ja voin suositella!

Mielikuva rintsikoista, joissa siili suoltaa kirosanoja, oli aika hassu...

Anna Sofia kirjoitti...

Oi, mikä kirjapino! Olen vihreä!

Ylimmäinen kosketti ainakin minua jostain kovin kovin syvältä. Samoin Snelmannista olen kuullut paljon kehuja ja se odottaakin aikaansa koskemattomana hyllyssä! Kerro toki, mitä mieltä olit. :)

Tie on kevyt kirjoitti...

Kultasiskoni, sama tunne jäi minullekin Peuran kirjasta; täytyykin lukea se uudestaan joskus. Tähän kirjapinoon pääsen syventymään vasta sitten, kun olen lukenut kaikki kirjaston varaukset, joissa on vain kahden viikon laina-aika! Olen kierteessä mutta mukavassa sellaisessa!