Sivut

12. huhtikuuta 2012


En päästänyt poikaa pyörällä kouluun, kun oli pakkasta ja hän on ollut juuri kipeänä. Poika: ”Vähän sikanoloa, kun ekaluokkalaiset pyyhältää pyörällä ohi.”
Tytär: ”Meidän luokan Juho aina kierii alas lumipenkkaa mun jalkojeni juureen. Yrittää saada muhun vaikutusta.”
Mies lenkillä: ”Mä en pääse näillä kengillä lujaa, kun mun energia suuntautuu ylöspäin.”
Minä pari viikkoa sitten: ”En enää vie teidän muiden jättämiä tavaroita paikoilleen.”                                                       Minä täällä viikolla (loikittuani sadannen kerran lattialla lojuvan käsipyyhkeen, sohvatyynyn, vaatekasojen ja lelukeräytymien yli): ”Tämä kokeilu ei oikein onnistunut.”                                                                                                               Muut: ”Ai, oliko meillä joku kokeilu menossa?”
Tällainen viikko meillä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lohdullista että muillakin jää tavarat ympäriinsä! (Minä pinoan kunkin tavarat omiin kasoihin ja käsken viemään omille paikoille.)

Tie on kevyt kirjoitti...

Johki, kokeilu ei tosiaan oikein onnistunut, kun kenenkään muun mielestä ei ollut häiritsevää loikkia tavarakasojen yli!