Sivut

26. toukokuuta 2012

Disainia ja fotoja Lahessa


Muotohuoltamo on entinen huoltamo



The city of Lahti as we like it!


Aisti '12

Soul 0f Design

Lahtikin on Design-pääkaupunki 2012. Kaikkea mukavaa on tarjolla

pitkin vuotta Muotohuoltamolla,

nuorten valokuvanäyttely The city of Lahti as we like it! International Photo Centerissä,

Jazztorin yhteydessä Muotoiluinstituutin muoti- ja vaatetussuunnittelun Aisti ´12 -muotinäytös ja

Muotoiluinstituutin opiskelijoiden töitä Soul of Design -näyttelyssä.



Ja minulla on ollut kamera mukana koko viikon! Mukavaa kun ei tarvitse raahata koko arsenaalia salamavaloineen mukana, vaan voi sujauttaa kameran käsilaukkuun.

6 kommenttia:

Kirjailijatar kirjoitti...

Mun on pitänyt tuolla Muotohuoltamolla käydä joka kerta, kun olen siellä päin vieraillut, mutten ole vielä päässyt sinne asti.

Siis onko sulla joku toinen kamera?

Ja hei, bloggeri hukkasi jättämäsi kommentin, mutta ehdin kyllä lukea sen. Kiitos :)

Tie on kevyt kirjoitti...

Kirjailijatar, koko loppuvuoden on Muotohuoltamolla tapahtumia! Ehtii vielä!
Ei ei, vanhan Canonini tungin käsilaukkuun, kun yleensä raahaan koko kameralaukkua.
Kommentointi on takkuillut viime aikoina; en itse päässyt yhteen blogiin ollenkaan kirjoittelemaan.

Marja kirjoitti...

Tykkään keltaisesta seinästä.

Linnea kirjoitti...

Muotohuoltama houkuttelisi... Ehkä kesälomalla sitten.

Kirjailijatar kirjoitti...

Okei, mä jo ihmettelin. Mulla on aina järkkäri käsilaukussa, toimii!

Tie on kevyt kirjoitti...

Ilona, keltainen seinä oli jännä valinta valokuvien taustaksi, mutta toimi!

Linnea, kesälläkin on näyttelyitä ja työpajojakin taisi olla. Tervetuloa tännepäin!

Kirjaijatar, mun "talvikäsilaukkuun" ei oikein kunnolla mahtuntu kamera, siksi raahaasin aina koko kameralaukkua mukana.